רגב מתכוונת למנות את המועמד שנפסל: "באנו למשול"

    איתי גדסי No Comments on רגב מתכוונת למנות את המועמד שנפסל: "באנו למשול"

    שרת התחבורה הודיעה כי תביא לאישור הממשלה את מינויו של משה בן זקן למנכ"ל משרדה, חרף פסילתו בוועדת המינויים: "פקידים, בכירים ככל שיהיו לא יכולים לקבל החלטות במקום שרה נבחרת את מי למנות למשרת האמון הבכירה ביותר שלה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות הפסילה בוועדת המינויים: שרת התחבורה מירי רגב, החליטה להביא את מינויו של מנכ"ל המשרד המיועד משה בן זקן לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב.

    לפי הודעת רגב, אמש במהלך פגישת ההבהרה כפי שעושה הוועדה עם השרים לגבי מינוי מנכ"לים, הבהירו חברי הוועדה כי הם חושבים שבן זקן ראוי לשמש מנכ"ל במשרדים בינונים. לאחר שהשרה רגב הסבירה להם כי הוא האיש הנכון והמתאים לה עקב ניסיונו המקצועי, הניהולי, והיכרותו הרבה עם משרד התחבורה. הייתה הבנה כי הוועדה תאשר את מינויו לתקופה ראשונה של חצי שנה בתפקיד המנכ"ל. הבנה זו התקיימה בנוכחות היועצים המשפטים של הנציבות כולל שיחות שנערכו מול מר גיל לימון מהייעוץ המשפטי לממשלה.

    לפי הודעתה, השרה רגב הופתעה הבוקר לגלות כי חברי הוועדה חזרו בהם מהסיכום והחליטו למנוע את מינויו. בלשכתה ציינו כי בן זקן עומד בכל תנאי הסף, "הוא מינוי מקצועי, מנוסה וראוי".

    "שר במשרד ממשלתי רוצה להצליח ולא להיכשל ולכן מינוי משרות האמון הוא קריטי להצלחה", מסרה רגב. "אני מכבדת את הנציב, אך וועדת המינויים היא המלצה בלבד, ולכן אני לא מקבלת את המלצתה כפי שעשו בממשלה הקודמת עם מינויו של עמיר פרץ".

    "פקידים, בכירים ככל שיהיו לא יכולים לקבל החלטות במקום שרה נבחרת את מי למנות למשרת האמון הבכירה ביותר שלה", הוסיפה. "אני מתכוונת ביום ראשון להביא את המינוי הראוי הזה לאישור ממשלת ישראל. ממשלה שדוגלת והצהירה בעבר כי היא באה למשול ולקדם מדיניות שלשמה נבחרנו. זהו מבחן חשוב לכל חברי הממשלה ואני מצפה שמינויו יאושר פה אחד".



    0 תגובות